centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
SZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
IX Forum Marketingu
MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Warszawa, 14.05.2015 Koordynator: Iwona Nowosielska

Konferencji, książek i materiałów o mediach społecznościowych jest mnóstwo. Większość z nich dotyka jednak tylko pojedynczych problemów lub ślizga się po powierzchni prezentowanych zjawisk. Podczas naszej konferencji zdobędą Państwo kompleksową wiedzę, która pozwoli zadbać o każdy kluczowy element social media marketingu. Od planowania przez moderację i tworzenie treści po analizę własnych działań - praktycy z branży podzielą się praktycznymi poradami i metodami pracy w oparciu o polskie i zagraniczne studia przypadku. Ta jedna konferencja wystarczy, by poznać i opanować najważniejsze elementy związane z mediami społecznościowymi.

Prowadzenie obrad: Artur Jabłoński

PROGRAM

14 maja 2015 r.
10:00 Otwarcie obrad, słowo wstępne.
Artur Jabłoński
BLOK I - PLANOWANIE
10:10 Wykład: Kim jest nasz odbiorca? Tworzenie i analiza grup docelowych naszych działań w social media.
Każde działanie w social media wymaga zdefiniowania odbiorcy. Bez określenia, do kogo kierujemy nasze posty, konkursy reklamy, nie mamy szansy na wypracowanie odpowiedniej komunikacji i zbudowanie zaangażowanej społeczności. Często określenie płci i wieku nie wystarczy. Musimy się także wczuć w sytuację życiową naszego odbiorcy, zaspokajać jakąś jego potrzebę lub rozwiązywać problem.
Prezentacja ma na celu podpowiedzieć kilka prostych sposobów, jak to zrobić.
Marta Ławrynkowicz
10:50 Wykład: Planowanie działań w social media – najważniejsza jest strategia.
Wydaje się, że social media wkroczyły w nasze życie nieodzownie. I nawet jeśli zmienia się ich popularność, to nie zmienia się fakt i forma korzystania z nich coraz większej ilości użytkowników. W związku z tym powstaje pytanie, w jaki sposób powinny być planowane działania w mediach społecznościowych, aby były skuteczne. Tak, aby realizowały określone cele. W prezentacji zostanie przedstawiona zarówno teoretyczna część związana ze skutecznym planowaniem działań w social media, jak też dobre praktyki. Istotnym elementem będzie również przedstawienie sposobu budowania i realizowania strategii, uwzględniającej wszystkie najważniejsze elementy i narzędzia. Począwszy od określenia sytuacji wyjściowej i określenia celów, na mierzeniu efektywności kończąc.
Rafał Skwiot
12:20 Przerwa, poczęstunek
12:10 Przerwa, poczęstunek
BLOK II - DZIAŁANIE
12:50 Wykład: To się klika! Jakie treści angażują w mediach społecznościowych?
  • psychologiczne powody, dla których ludzie dzielą się tresciami w sieci,
  • cechy angażujących treści,
  • 4 elementy, które musi spełniać treść, by być udostępniana,
  • czego ludzie oczekują od marek w mediach społecznosciowych.
Artur Jabłoński
13:30 Wykład: Dbaj o oprawę swojego profilu. Rola wizualiów w social media + przegląd narzędzi do jej tworzenia dla nie-grafików.
  • Skąd brać zdjęcia do mediów społecznościowych.
  • Jak wybierać zdjęcia do postów - czym się kierować?
  • Podstawy dobrego designu - anatomia grafiki, która przyciąga uwagę.
  • Branding grafik w social media - co zrobić, by marka zapadała w pamięć.
  • Darmowe programy do prostej edycji i tworzenia grafiki na potrzeby mediów społecznościowych.
Artur Jabłoński
14:10 Przerwa na kawę
BLOK III - UDOSKONALANIE
14:30 Wykład: Analiza jest najważniejsza – o wyciąganiu wniosków ze statystyk naszych profili.
  • Kilka zasad dobrego pomiaru.
  • Rodzaje miar, którymi możemy mierzyć efekty działań w social media.
  • Czy zasięg i zaangażowanie to jedyne miary?
  • Czy w social media możemy zmierzyć ROI?
  • Przydatne narzędzia: analityka social media, monitoring mediów, analityka webowa.
  • Czy social media to kanał do szybkiej sprzedaży czy do 'budowania wizerunku"?
  • Wyzwania pomiaru social media.
Anna Miotk
15:10 Wykład: Narzędzia wspierające zarządzanie komunikacją w social media.
Trudno nie zgodzić się z tezą, że działania marketingowe w mediach społecznościowych wymagają odpowiedniego zarządzania. To przekłada się na ich skuteczność. W ramach prelekcji dokonam przeglądu kilku wybranych narzędzi i platform pozwalających koordynować i analizować działania w social media, a także zarządzać PR-em w szerszym ujęciu. Przedstawię kilka niezbędnych narzędzi ułatwiających życie community managera.
Dominik Pokornowski
16:00 Zakończenie spotkania.
program
sprawozdanie
prelegenci
patronat medialny
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2012 Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. | tel. (22) 870 69 10, 870 69 78