centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
SZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
VIII Forum Marketingu Internetowego
TRENDY MARKETINGU INTERNETOWEGO W 2014 r.
CO NOWEGO W OBSZARACH B2B ORAZ B2C ?
Warszawa, 31.07.2014 Koordynator: Iwona Nowosielska

Marketing jest dziedziną dynamiczną, która wymaga od zajmującej się nim osoby nieustannego nasłuchiwania branżowych trendów, których wdrożenie pozwoli wyprzedzić konkurencję oraz rozsądniej dysponować swoimi zasobami i budżetem. Prezentujemy Państwu kolejną edycję naszego forum, którego celem jest, jak zawsze, prezentacja najświeższych rozwiązań i case studies ze świata reklamy i marketingu. Zaproszeni eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu obecnie jego najważniejszych obszarów.

Ideą tegorocznego forum jest zapewnić uczestnikom dawkę wiedzy, inspiracji, ale również narzędzi i umiejętności analizy prowadzonych przez siebie działań, dzięki czemu zasłyszane informacje będzie można z łatwością wykorzystać w praktyce. Stąd duży nacisk na analitykę działań reklamowych w internecie. Chcemy również dostarczyć Państwu przeglądu najważniejszych trendów, w tym marketingu treści czy tzw. inbound marketingu. Wisienką na torcie będą media społecznościowe od strony zazwyczaj nie poruszanej, czyli źródeł ruchu oraz umiejętność kierowania naszych komunikatów do specyficznych grup docelowych w oparciu o dokonania marketingu dla kobiet.

Bardzo serdecznie zapraszamy.

Prowadzenie obrad: Artur Jabłoński

PROGRAM

31 lipca 2014 r.
10:00 Wprowadzenie w program Forum i przedstawienie aktualnych tematów dla optymalizacji wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu.
Artur Jabłoński
10:20 Wykład: Inbound Marketing - daj się znaleźć:
  • w wyszukiwarkach internetowych,
  • w treściach blogosfery,
  • w mediach społecznościowych i mikroblogach,
  • proces wdrażania strategii inbound marketing.
Jarosław Jopek
11:00 Wykład i dyskusja: Jak social media przekładają się na sprzedaż? (zarówno w obszarze B2B jak i B2C). Analityka w marketingu – znaczenie prawidłowej analizy danych i wyciągania wniosków.
  • Social media: budowanie wizerunku, czy jeszcze jeden kanał sprzedaży?
  • Przykłady działań, które przełożyły się na sprzedaż.
  • Jak mierzyć efekty działań w social media. Metody i narzędzia.
  • Co utrudnia pomiar? Szumy, braki danych, brak integracji danych i inne ograniczenia.
  • Czy zawsze chodzi tylko o zwrot z inwestycji?
dr Anna Miotk
12:00 Przerwa, poczęstunek
12:30 Wykład: Interaktywne działania komunikacji w mobilnym marketingu (komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego).
  • Czy aplikacja mobilna to dobre narzędzie marketingu mobilnego? Jeśli tak, to w jakich przypadkach?
  • Marketing mobilny bez aplikacji mobilnej – kiedy i dlaczego warto?
  • W mobile web można jeszcze więcej – niestandardowe wdrożenia HTML5
  • Jaki jest potencjał ruchu z urządzeń mobilnych w polskiej sieci internetowej?
  • Przykłady ciekawych realizacji stron i kampanii
  • Co należy wiedzieć o mobilnych konsumentach, planując komunikację z nimi?
Robert Rachwał
13:10 Wykład i dyskusja: Social Media Marketing jako dywersyfikacja źródeł ruchu:
  • Dlaczego dywersyfikacja źródeł ruchu jest tak ważna?
  • Jak dywersyfikować źródła ruchu przy pomocy social media?
  • Które kanały social będą najbardziej efektywne w Polsce w 2014 roku?
Cezary Lech
14:00 Przerwa
14:20 Wykład i dyskusja: Marketing treści – coraz bardziej obecny, coraz bardziej efektywny.
Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek chce stać się mediami i produkować treści: teksty, zdjecia, wideo, wirale, blogi, digital magazines... Ale, żeby zaistnieć w internecie i w mediach społecznościowych trzeba przede wszystkim dobrze zrozumieć nowe kody, być kreatywnym i inspirować, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziś marki muszą nauczyć się opowiadać o sobie i nie próbować sprzedawć na siłę swoich produktów lub usług. Przegląd najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich i, last but not least, sprzedawać więcej. W programie m. in.:
  • Co to jest Content Marketing i dlaczego jest coraz bardziej popularny.
  • 12 zasad skutecznego Content Marketingu.
  • Najskuteczniejsze techniki i narzędzia Content Marketingu.
Krzysztof Urbanowicz
15:10 Wykład i dyskusja: Kobieta jako adresat marketingu internetowego – czy jest jakaś specyfika narzędzi, metod i oferty?
  • Marketing do kobiet - czy to faktycznie osobna dziedzina?
  • Stereotypowe traktowanie kobiety w marketingu nie tylko internetowym.
  • Co klikają kobiety - serwisy, tematy, kreacje reklamowe najbardziej odpowiadające kobiecym użytkownikom internetu.
Artur Jabłoński
16:00 Zakończenie programu Forum.
program
Fotoreportaż
prelegenci
informacje organizacyjne
formularz zgloszeniowy
powiadom znajomego
firmy w programie
PATRONAT MEDIALNY:

e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2012 Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. | tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
?>