centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
SZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
XXXIII edycja FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
WYKORZYSTANIE SOCIAL MEDIA PRZEZ BANKI I INSTYTUCJE FINANSOWE
Warszawa, 13.02.2014 Koordynator: Iwona Nowosielska

Prowadzenie obrad:Tomasz Kulisiewicz

PROGRAM

13 lutego 2014 r.
10:00 Wykład: Usługi bankowe a konwergentna komunikacja elektroniczna i jej użytkownicy.
  • zasięg bankowości elektronicznej,
  • konwergencja usług komunikacji elektronicznej,
  • polski rynek komunikacji elektronicznej - aktorzy, użytkownicy, kierunki zmian,
  • płatności mobilne, mikrokredyty, crowdsourcing.
Tomasz Kulisiewicz
10:45 Wykład i dyskusja: Monitoring Social Media w służbie sektora finansowego:
  • Wprowadzenie do monitoringu internetu / social media.
  • Podstawowe zastosowania monitoringu w służbie sektora finansowego.
  • Zaawansowane zastosowania monitoringu.
  • Monitoring w służbie sprzedaży.
Jacek Roszkowski
(Dyrektor działu analiz w Brand24)
11:45 Prezentacja Sponsora Forum: Big Data w Bankowości z wykorzystaniem Social Media.
Konrad Hoszowski
(IMPAQ)
12:15 Przerwa, poczęstunek
12:45 Wykład: Jak komunikować sie z rynkiem przez Facebooka.
  • Jak komunikować się z rynkiem przez Facebooka?
  • Specyfika komunikacji na Facebooku.
  • Czy Facebook nadaje się do poważnych treści?
  • Czego odbiorca oczekuje od banku na Facebooku?
  • Dobre praktyki w Polsce i za granicą.
Dominik Pokornowski
13:30 Wykład: Social media jako element strategii banków, opartej na budowaniu relacji z konsumentem.
  • Możliwości aplikacyjne mediów społecznościowych w sektorze bankowym.
  • Identyfikacja szans i ograniczeń w budowaniu relacji z klientami w oparciu o media społecznościowe.
  • Przegląd i ocena strategii banków w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych.
  • Rekomendacje dotyczące wyboru serwisu społecznościowego i zakresu obecności w nim banków.
Dr Iwa Kuchciak
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny)
14:10 Przerwa
14:30 Wykład i dyskusja: Narzędzia komunikacji banków z otoczeniem rynkowym.
  1. Zaufanie do marki a oferta produktowa.
  2. Strategia podstawą komunikacji e-marketingowej:
    • Targetowanie.
    • Znaczenie CSR w komunikacji banków.
  3. Metody komunikacji banków i ich znaczenie dla klienta.
    • Zewnętrzne wyróżniki banków.
    • Media w komunikacji banków.
    • Systemy obsługi elektronicznej.
    • Social media jako narzędzie budowania lojalności klientów.
    • Blogi i fora dyskusyjne.
    • Konkursy, losowania, nagrody.
Maciej W. Iwankiewicz
(MacIvan - culture of communication)
15:10 Wykład i dyskusja: Budowa marki instytucji finansowej w social media, czyli czego klienci BIG-ów szukają na FB?
  • Budowa marki instytucji finansowej w social media.
  • Czego klienci BIG-ów szukają na FB?
  • Sprzedaż niemedialnych produktów, czy edukacja o potrzebie informacji?
Paweł Leszoski
(Koordynator ds. Projektów Partnerskich, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.)
16:00 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów

Firmy zainteresowane udziałem w programie konferencji
- proszę o kontakt - Iwona Nowosielska

program
sprawozdanie
prelegenci
sponsor
powiadom znajomego
patronat medialny
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2012 Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. | tel. (22) 870 69 10, 870 69 78