centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
SZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
III FORUM INFORMATYKI W INSTYTUCJACH KULTURY (Muzea, biblioteki, teatry, domy kultury, galerie i centra sztuki)
NOWE FORMY ELEKTRONICZNEJ KOMUNIKACJI W ROZWOJU DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY
Warszawa, 27.03.2013 Koordynator: Iwona Nowosielska

PROGRAM

27 marca 2013 r.
Prowadzenie obrad: Dominik Pokornowski, Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu
10:00 Wykład, dyskusja, konsultacje: Content Marketing: kiedy marki stają się mediami
Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek chce stać się mediami i produkować swoje treści na blogach, na Facebooku, Twitterze czy na YouTube. Sześć korzyści z Content Marketingu. 20 najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich i, last but not least, zaisnieć w ich świadomości.
Krzysztof Urbanowicz
(Prezes Mediapolis)
11:00 Wykład i dyskusja: Technologie mobilnego Internetu a funkcje statutowe instytucji kultury
Borys Wróbel
(Redmobile)
12:00 Prezentacja Sponsora Forum: Komunikacja elektroniczna jako efektywne wsparcie zarządzania projektami w Instytucjach Kultury:
  • Intranet i portale internetowe, czyli sposoby skutecznego komunikowania się wewnątrz organizacji i poza nią.
  • Praca grupowa i modelowanie procesów ? jak zarządzać projektami i zasobami w Instytucjach Kultury.
Piotr Dąbrowski
(Grupa Passus)
12:30 Przerwa, poczęstunek
13:00 Case study: Elektroniczny Public Relations w mediach społecznościowych - na przykładzie Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu:
  • serwis internetowy jako baza komunikacji internetowej,
  • Social Media - komunikacja ePR (Facebook, Youtube)
Dominik Pokornowski
(Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu)
13:30 Wykład prawny i dyskusja: Możliwości i ograniczenia elektronicznej komunikacji oraz promocji i marketingu kultury w środowisku Internetu.
  • Komunikacja elektroniczna:
    1. Forma komunikowania się z kontrahentami i jej konsekwencje
    2. Możliwość przesyłania informacji w formie elektronicznej oraz zasady przetwarzania danych osobowych (oferta, newsletter, biuletyn itp.).
    3. Zawarcie umowy na odległość, w szczególności sprzedaż biletów na odległość (wzorce umów i regulaminy, możliwość odstąpienia)
  • Promocja i marketing w Internecie:
    1. Zasady prowadzenia digitalizacji zbiorów i ich udostępniania w Internecie na przykładzie programu Kultura+ oraz współpracy z fundacją Europeana
    2. Promocja kultury na stronach www oraz na portalach społecznościowych -omówienie zasad na przykładach
mec. Marcin Lassota
(Kancelaria Adwokacka Lassota i Partnerzy)
15:00 Przerwa
15:15 Wykład prawny i konsultacje: Akty wykonawcze do nowelizacji z 31.08.2011 r., regulującej prowadzenie działalności kulturalnej, muzealnej, bibliotecznej. Praktyka stosowania w/w nowelizacji w aspekcie organizowania działalności instytucji kultury:
  • Nowe zasady prowadzenia rejestru instytucji kultury:
    1. Rejestr, księgi rejestrowe, akta rejestrowe.
    2. Aspekty elektroniczne prowadzenia rejestru.
    3. Zasady udostępniania danych z rejestru.
  • Nowe wymogi kwalifikacyjne:
    1. Kwalifikacje muzealników.
    2. Kwalifikacje bibliotekarzy.
    3. Brak rozporządzenia dotyczącego kwalifikacji pracowników innych instytucji upowszechniania kultury.
  • Rozporządzenia dotyczące konkursów na dyrektorów instytucji kultury,
  • Pozostałe rozporządzenia wykonawcze - rozporządzenie płacowe (wzmianka).
mec. Rafał Golat
(Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego)
16:00 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów
program
sprawozdanie
materiały
prelegenci
sponsor
powiadom znajomego
patronat medialny
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2012 Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. | tel. (22) 870 69 10, 870 69 78